Проект виконаний Центром соціальних експертиз ІС НАНУ за фінансової підтримки UNICEF
Час проведення проекту: липень – серпень 2002 року
Мета дослідження – проаналізувати ставлення бізнес-структур до благодійності та підтримки соціальних проектів, а також їх залученість до соціальної діяльності.
Під час проведення даного дослідження планується реалізація таких основних завдань:
Вибіркова сукупність: Керівники 811 підприємств з різних міст України: керівники 181 малого підприємства, 345 – середніх підприємств та 281 великих підприємств.
Зміст звіту по проекту:
Вступ
Розділ І. Бізнес структури та підтримка соціальних проектів: ставлення, значення, перспективи
Розділ ІІ. Бізнес структури, що впроваджували соціальну діяльність: мотиви, форми роботи, критерії відбору
Висновки
Рекомендації
Висновки:
Благодійницька діяльність ще не набула рис сталого соціального інституту в українському суспільстві. Значною мірою це зумовлюється відсутністю чіткої стратегії соціально орієнтованої діяльності як складового елементу менеджменту бізнес структур. Частіше така діяльність асоціюється з випадковою допомогою знайомим, друзям та рідним, співробітникам компанії та їх родичам. В той же час, значна частина соціально орієнтованої діяльності бізнес структур має характер не благодійництва чи меценатства, а є ціленаправленим використанням коштів, що відбувається за рекомендаціями владних структур, тобто має примусовий характер.
Публікації результатів проекту: Ю.О. Привалов, Д.Л. Коник, М.В. Олійник. Соціальна відповідальність бізнесу в Україні / Відп. ред.: Ю. Саєнко. – К., 2002.