Проект виконаний Центром соціальних експертиз ІС НАНУ
Термін реалізації проекту: вересень-грудень 2010 року.
Менеджер проекту: Олеся Трофименко.
Ціль проекту – провести дослідження з метою оцінки результатів інформаційної кампанії з відновлення довіри населення до імунізації в Україні та визначення його впливу на медичних працівників, ЗМІ, а також користувачів Інтернет Київської, Донецької, Одеської та Львівської областей.
Завдання проекту:
– розробити методологію для моніторингу та оцінки компонентів проекту:
– інформаційна робота з медичними працівниками;
– інформаційна робота зі ЗМІ;
– інформування цільових груп через Інтернет;
– безпосередня інформаційна робота серед громад.
– провести два етапи опитувань серед журналістів та медичних працівників, які беруть участь у заходах інформаційної кампанії, з метою визначення рівня їхньої поінформованості та ставлення до імунізації до та після участі в інформаційних тренінгах. За допомогою проведення експертного опитування серед медичних працівників оцінити якість наданої інформації в рамках інформаційної кампанії після завершення відповідних інформаційної кампанії, спрямованих на медичних працівників;
– провести аналіз статистики відвідувань Інтернет ресурсів з питань імунізації, який дозволить зібрати інформацію про динаміку відвідування Інтернет сторінок, географічне розташування користувачів, лінки та пошукові слова, які привернули увагу користувачів до Інтернет сторінки, структуру браузерів, частотність використання Інтернет сторінок та іншу інформацію.
Результати проекту
Проведено експертне опитування
– Журналістів
– Медичних працівників
Проведені фокус-групові інтерв’ю
– З батьками
– З медичними працівниками