Проект виконаний Центром соціальних експертиз ІС НАНУ
Термін реалізації проекту: вересень-жовтень 2009р.
Менеджер проекту – Олеся Трофименко.
Метою дослідження є визначення міри відомості торговельної марки та комерційного найменування «FORBES» і продукції, яка маркується вказаною торговельною маркою, серед населення України.
Об’єктом дослідження є міське населення України у віці 18 років і старше.
Завдання дослідження:
– поінформованість про існування торговельної марки «FORBES»;
– поінформованість про власника прізвища і торговельної марки «FORBES»;
– поінформованість про товари/послуги, які надаються під торговельною маркою «FORBES»;
– термін поінформованості населення про торговельну марку “FORBES”;
– джерела поінформованості про торговельну марку «FORBES»;
– поінформованість про рекламу якої-небудь продукції/послуг під торговельною маркою «FORBES»;
– визначити, з якою продукцією/послугами населення асоціює торговельну марку “FORBES”;
– термін користування населення продукцією/послугами під торговельною маркою “FORBES”;
– визначити, з яким підприємством населення асоціює продукцію/послуги під торговельною маркою «FORBES».
Результати проекту
У процесі дослідження було опитано 500 респондентів в п’яти обраних містах – Києві, Одесі, Харкові, Львові та Донецьку (в кожному місті було опитано по 100 респондентів).