Контактні телефони:

  • (044) 255 75 41 
  • (044) 253 14 01
Центр соціальних експертиз

Проект «Думка населення України відносно відомості торговельної марки та комерційного найменування FORBES»

Проект виконаний Центром соціальних експертиз ІС НАНУ

Термін реалізації проекту: вересень-жовтень 2009р. 

Менеджер проекту – Олеся Трофименко.

Метою дослідження є визначення міри відомості торговельної марки та комерційного найменування «FORBES» і продукції, яка маркується вказаною торговельною маркою, серед населення України.

Об’єктом дослідження є міське населення України у віці 18 років і старше.

Завдання дослідження:

  1. З’ясувати міру поінформованості населення про торговельну марку і комерційне найменування «FORBES» і продукції, яка маркується вказаною торговельною маркою:

–          поінформованість про існування торговельної марки «FORBES»;

–          поінформованість про власника прізвища  і торговельної марки «FORBES»;

–          поінформованість про товари/послуги, які надаються під торговельною маркою «FORBES»;

–          термін поінформованості населення про торговельну марку “FORBES”;

–          джерела поінформованості про торговельну марку «FORBES»;

–          поінформованість про рекламу якої-небудь продукції/послуг під торговельною маркою «FORBES»;

  1. Проаналізувати специфіку сприйняття товару “FORBES” і його продукції/послуг:

–          визначити, з якою продукцією/послугами населення асоціює торговельну марку “FORBES”;

–          термін користування населення продукцією/послугами під торговельною маркою “FORBES”;

–          визначити, з яким підприємством населення асоціює продукцію/послуги під торговельною маркою «FORBES».

Результати проекту

У процесі дослідження було опитано 500 респондентів в п’яти обраних містах – Києві, Одесі, Харкові, Львові та Донецьку (в кожному місті було опитано по 100 респондентів).