Контактні телефони:

  • (044) 255 75 41 
  • (044) 253 14 01
Центр соціальних експертиз

«Якість послуг опалення/водопостачання (гарячої води) з метою покращення цих послуг у майбутньому»

Замовник: Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України

Виконавець: Центр соціальних експертиз ІС НАНУ

Менеджер: Сапелкін Ю.В.

Строки виконання: січень 2018 – вересень 2018 рр.

Мета проекту – забезпечення покращення послуг для споживачів та підвищення рівня залучення громадян до програми Уряду, яку підтримує UDHEEP, щодо встановлення приладів обліку тепла в житлових будинках, будівництва або модернізації котельних, монтажу та ремонту теплових підстанцій.

Мета дослідження – отримання даних від мешканців усіх міст-учасників проекту щодо наступних питань:

Соціально-демографічний портрет домогосподарства та респондента

Існуючий рівень задоволення системами та послугами опалення та гарячої води, причини незадоволення

Рівень якості та надійності послуг, які надаються комунальним підприємством

Процес взаємодії з комунальним підприємством, доступ до інформації, реагування на скарги

Рівень задоволення прозорістю рахунків та відповідальністю постачальника за отримані за послуги кошти

Очікування та пропозиції щодо поліпшення якості самих послуг, процесу надання послуг, покращення процесу взаємодії з комунальними підприємствами

Очікування споживачів та прогнозовані наслідки встановлення ІТП

Перелік потенційних проблем, труднощів, перешкод під час встановлення приладів обліку/ІТП

Очікування щодо впровадження вимірювання споживаних послуг (теплопостачання, гаряча вода) на рівні будівлі

Знання та відношення щодо потенційних варіантів, заходів, стратегій, які спрямовані на підвищення енергоефективності та збільшення використання поновлюваних джерел енергій, місцевого палива

Рівень готовності проваджувати доступні заходи підвищення енергоефективності

Географія – 6 міст: Дніпро, м. Кам’янець-Подільський (Хмельницька область), Миколаїв, Тернопіль, Харків, Херсон

Методи дослідження:

Контент-аналіз

Якісний метод – фокус-групові дискусії – 24 ФГ

Кількісний метод – особисте інтерв’ю за структурованою анкетою випадково відібраних домогосподарств у усіх містах-учасниках

Загальний обсяг вибіркової сукупності – 3000 респондентів