Виконано Центром соціальних експертиз ІС НАНУ на замовленняUNICEF
Термін реалізації проекту: квітень – грудень 2006 року.
Мета проекту: Навчання представників НДО плануванню, проведенню та моніторингу комунікаційних кампаній.
Заплановані заходи:
– Розробка та проведення 5 тренінг-семінарів, на яких представники НДО отримають навички щодо планування, імплементації та моніторингу комунікаційних кампаній, а також щодо ефективних шляхів комунікації з державною владою та ЗМІ.
– Розробка Комунікаційних Стратегій для 5 проектів, що реалізуються українськими НДО у співпраці з ЮНІСЕФ.
– Он-лайн консультування на сайті www.pr-center.org.ua нададуть НДО можливість доступу до оперативних та якісних консультацій зі спеціалістами з комунікаційних питань. Це також надасть змогу розповсюдження найкращих практик та обміну досвідом між організаціями-партнерами.
Реалізовані заходи:
– 77 координаторів проектів та спеціалістів по зв’язкам з громадськістю НДО партнерів ЮНІСЕФ отримали навички та знання щодо планування, імплементації та моніторингу комунікаційних кампаній, а також щодо ефективних шляхів комунікації з державною владою та ЗМІ.
– Проекти та діяльність, наступних українських НДО пройшли комунікаційний аудит. Це дало змогу корегувати комунікаційні компоненти реалізації їх проектів:
“Забезпечення розвитку дітей раннього віку у сільській місцевості України шляхом навчання батьків ”, Івано-Франківська область;
Львівська ГО „Центр єднання європейської молоді „За спільне майбутнє”, здійснених впродовж 2003-2006 років: „Соціальний маркетинг на підтримку підвищення споживання йодованої солі населенням України”; „Львівська область – територія вільна від йододефіциту”; „Розробка і впровадження моделі біологічного моніторингу йодного статусу”.
БФ «Дорога додому» (м. Одеса);
Всеукраїнська Організація ЛЖВ;
Благодійна організація “Надія і житло для дітей”