Контактні телефони:

  • (044) 255 75 41 
  • (044) 253 14 01
Центр соціальних експертиз

Оцінка якості послуг, наданих ГЛБ «ЛІГА» в м. Миколаєві, Одесі та Херсоні, а також задоволеність послугами клієнтів

Дослідження проведено Центром соціальних експертиз ІС НАН України на замовлення ГЛБ «ЛІГА».

Термін реалізації: 2015 р.

Менеджер проекту: Трофименко О.В.

Мета дослідження: збір і аналіз інформації відносно якості послуг МА ГЛБ «ЛІГА» для підвищення ефективності програм у сфері сексуального здоров’я для ЧСЧ і ЖСЖ, а також програм профілактики ВІЛ/ІПСШ серед даної цільової групи у мм. Миколаїв/Одеса/Херсон.

Завдання:

  1. Оцінити якість роботи програм «ЛІГИ»:
    • програми «Ком’юніті-Центр»;
    • програми «Центр взаємодії із суспільством і державою».
  1. Оцінити якість засобів індивідуального захисту:
    • презервативів;
    • лубрикантів;
    • а також додаткових матеріалів:
    • вологих гігієнічних серветок.
  2. Вивчити доступність і причини недоступності послуг з тестування на ВІЛ за допомогою швидких тестів.
  3. Вивчити доступність тестування на сифіліс за допомогою швидких тестів;
  4. Вивчити доступність тестування на хламідіоз за допомогою швидких тестів;
  5. Оцінити якість проведення ДКТ;
  6. Вивчити фактори, які можуть сприяти інфікуванню ВІЛ»
  7. Вивчити рівень поінформованості відносно ВІЛ;
  8. Оцінити якість інформаційних матеріалів, які клієнти отримували від працівників МА ГЛБ «ЛІГА»;
  9. Оцінити організаційний і кадровий потенціал «ЛІГИ».

Целевая группа:

  • Чоловіки, які практикують секс з чоловіками;
  • Жінки, які практикують секс з жінками.

Методи дослідження: опитування, онлайн-анкетування.

Критерії відбору

  • Клієнт МА ГЛБ «ЛІГА» (який отримав хоча б одну послугу і картку клієнта).

Для проведення онлайн-анкетування був розроблений спеціальний опитувальник і розміщений на сайті SunrveyMonkey. Рекрутинг здійснювався за допомогою інформування респондентів про проведення МА ГЛБ «ЛІГА» онлайн опитування і про цілі даного дослідження.

Всього у онлайн опитуванні взяли участь 363 респонденти, серед них: 140 ЖСЖ і 235 ЧСЧ (Таблиця 1).

Таблиця 1. Учасники онлайн опитування серед клієнтів ГЛБ «ЛІГА»

Всього ЧСЧ ЖСЖ
Миколаїв 249 161 92
Одеса 60 45 15
Херсон 57 26 33

За результатами проведеного онлайн опитування були підготовлені аналітичні звіти.