Контактні телефони:

  • (044) 255 75 41 
  • (044) 253 14 01
Центр соціальних експертиз

«Якість послуг водопостачання та водовідведення з метою покращення цих послуг у майбутньому»

Замовник: Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України

Виконавець: Центр соціальних експертиз ІС НАНУ

Менеджер: Сапелкін Ю.В.

Строки виконання: жовтень 2017 – вересень 2018 рр.

Мета соціологічного дослідження: оцінка якості послуг з метою підвищення якості та ефективності послуг, пов’язаних з водопостачанням, водовідведенням і твердими відходами (в окремих містах України) за рахунок відновлення критичної муніципальної інфраструктури в одинадцяти містах і за рахунок інвестицій в комплементарне зміцнення організаційної структури та нарощування потенціалу заходів, спрямованих на підвищення стійкості надання послуг.

Дослідження передбачає отримання даних від мешканців усіх міст-учасників проекту щодо наступних питань:

Соціально-демографічний портрет домогосподарства та респондента;

Моделі використання системи водопостачання та збору і обробки стічних вод;

Причини не підключення до системи централізованої каналізації, умови можливого підключення;

Рівень якості та надійності послуг, які надаються комунальним підприємством;

Прилади обліку та вимірювання споживаних послуг;

Структура витрат домогосподарства на послуги водопостачання, збір та обробку стічних вод (прямі та непрямі витрати);

Процес взаємодії з комунальним підприємством, доступ до інформації;

Методи розрахунків і платежів за споживані послуги;

Рівень задоволення послугами, причини незадоволення;

Очікування та пропозиції щодо поліпшення якості самих послуг, процесу надання послуг, покращення процесу взаємодії з комунальними підприємствами.

Окрім вищезазначених питань, висвітлювалися наступні питання для мешканців міста Харків відповідно до цілей дослідження:

Рівень якості та надійності послуг збору твердих відходів;

Доступність та прозорість тарифів;

Процес взаємодії з комунальним підприємством, доступ до інформації;

Рівень задоволення послугами, причини незадоволення;

Очікування та пропозиції щодо поліпшення якості самих послуг, процесу надання послуг, покращення процесу взаємодії з комунальними підприємствами.

Метод опитування – особисте інтерв’ю за структурованою анкетою випадково відібраних домогосподарств в усіх містах-учасниках.

Об’єкт дослідження: міське населення України, яке репрезентують мешканці одинадцяти міст: Київ, Харків, Житомир, Кропивницький, Вінниця, Черкаси, Тернопіль, Коломия (Івано-Франківська область), Краматорськ (Донецька область),Нововолинськ (Волинська область) ,Чугуїв (Харківська область)